|
|
KOÇLAR ve MENTORLAR
Sitemizdeki kayıtlı koçlar ve mentorlar hakkındaki bilgilere istediğiniz koç ya da mentor'u arayarak erişebilirsiniz...
|
|
|
Kısa Ad
|
GROWN INTERNATIONAL
|
|
Adı
|
ANGELA
|
|
Soyadı
|
TERESİ
|
|
Kurum Adı
|
GROWN INTERNATIONAL
|
|
|
|
|
|
İl
|
İstanbul
|
|
Adres
|
PERPA TİCARET MERKEZİ B BLOK KAT: 10-11 NO: 1561 ŞİŞLİ İSTANBUL
|
|
Sabit Telefon 1
|
0 212 222 62 16
|
|
Sabit Telefon 2
|
0 212 222 62 16
|
|
e-Posta
|
info@grownint.com
|
|
Web Sitesi
|
www.grownint.com
|
|
|
|
|
|
Koç
|
|
|
Uzmanlık Alanları
|
KARİYER KOÇLUĞU
|
ÖĞRENCİ KOÇLUĞU
|
|
|
|
|
Özgeçmiş
|
1967 yılında doğan Angela Teresi İstanbul İtalyan Kız Ortaokulu ve İtalyan Lisesi’nden mezun olduktan sonra İstanbul Teknik Üniversitesi / Gemi İnşaat ve Deniz Bilimleri Fakültesini bitirmiştir. Marmara Üniversitesi Modern Yönetim Teknikleri Programı mezunudur.
1989 yılında iş yaşamına Otomotiv sektöründe 11 farklı şirketten oluşan S.KALSIN /Dış Ticaret Grubunda başlayan Angela Teresi , çeşitli kademelerde yükselerek Unipar Dış Tic /Genel Mudur Yardımcısı olarak 1997’ye kadar İthalat İhracat ve Gümrükleme departmanlarına sahip şirketin yönetiminde bulunmuştur. Motorlu araçlar konulu büyük satış sözleşmelerinin sonuçlandırılması Serbest Bölge ofislerinin yönetimi, yurtdışı ofislerin koordinasyonu , ,temsilcilik ve Joint Venture kuruluşu konularında aktif rol almıştır.
1997-2000 yılları arasında Enerji sektörüne geçmiş ve Alman M.A.N. grubuna ait , Kojenerasyona dayalı Elektrik üretimi alanında faaliyet gösteren MAN Dezentrale Energiesysteme’nin Türkiye ayağı olan MAN Enerji Sistemleri şirketinde Satınalma ve Sözleşme Yöneticisi ve sonrasında elektrik üretim tesisleri Satış Sözleşmeleri Yöneticisi olarak çalışmıştır.
2000-2007 yılları arasında TURKCELL ŞİRKETLER GRUBUna ait GLOBAL BİLGİ AŞ’de görev alan Angela Teresi , Satınalma & Sözleşme Yönetimi, Piyasa araştırmaları, Hizmet Satış Sözleşmeleri konularında 3 yıl yöneticilik yapmış sonrasında ise Müşteri Hizmetleri Operasyon Yönetimi fonksiyonlarında bulunmuştur.
Müşteri Hizmetleri operasyonlarının satış koçluğu metodolojisi kullanılarak Satış Operasyonuna dönüşüm projelerinin Liderliğini yapmış, 2003-2007 yılları arasında yönettiği 500 kişilik ekip satış hedeflerini %623 oranında aşarak gerçekleştirmiştir. 2006 sonu ile 2007 başı arasındaki dönemde şirket çapında “Satış Yeteneklerinin Geliştirilmesi” başlıklı 10 projeden oluşan Programın Yöneticiliğini yapmıştır.
Eğitimcinin Eğitimi ve Yetişkin Eğitimi konusunda aldığı eğitimler sonrasında 2003’ten itibaren Global Akademi çatısı altında kendi tasarladığı çeşitli eğitimler vermeye başlamıştır. 2003-2007 yılları arasında ,Dijital Platform, Internet Hizmetleri, Petrol, Otomotiv, Bankacılık , Telekomünikasyon gibi çeşitli sektörlerin Müşteri Hizmetlerini yönetmiş, 1300 kişiye ulaşan büyük ekiplerin yönetimi konusunda uzmanlaşmıştır.
2007-2008 Mayıs arasında ise AVEA AŞ’de Müşteri Hizmetleri Grubunda Kanal Uygulamaları Direktörü olarak görev yapmış, Bütçe, Raporlama,Proje Yönetimi, Kanal Geliştirme, İçerik Yönetimi fonksiyonlarını yönetmiştir. Profesyonel görevler esnasında şirketiçi eğitim fonksiyonu sürmüştür.
Genel Yönetim, Koçluk, Stratejik Yönetim, İnsan Kaynakları Uygulamaları ana başlıklarında yıllar boyunca çok çeşitli eğitim sertifikalarına sahip olan Danışmanımız ISO Kalite Denetçisi olup, 1997’den beri YDD Yönetim Danışmanları Derneği Sertifikasına sahiptir. COMPREHENSIVE COACHING U , INC / The Coaching Institute’un KAPSAMLI YAŞAM KOÇLUĞU Sertifikası sahibidir ve 2003 yılından itibaren ilk ve orta kademe yöneticilere yetkinlik bazlı gelişim için koçluk yapmayı sürdürmüştür. Grow International’ın kurucu ortağı olan Angela Teresi aynı zamanda Koçluk Derneği’nin de kurucularından biridir.
Danışmanımız ; Yönetici & Satış Koçluğu , Davranış Profilleri, Yönetim Yetenekleri Geliştirme, Yetkinlik Bazlı Performans Yönetimi, Müşteri Deneyimini Geliştirme, Proje ve Program Yönetimi , Risk Yönetimi , Bütçe Sistemleri , Satınalma Yönetimi , Sözleşme Yönetimi ,Dış Ticaret konularında eğitim vermeye profesyonel olarak devam etmektedir. PRISM CONSULTING-UK ile Çalışan Sadakati ve Hissedar Sadakati projeleri yürütmektedir.
İtalyan kökenli olan Angela Teresi İngilizce, İtalyanca, Fransızca, Yunanca bilmektedir.
D. ANGELA TERESİ
KATILDIĞI EĞİTİM PROGRAMLARI ve KONFERANSLARDAN ÖRNEKLER
İŞ YÖNETİMİ BAŞLIKLARI
Customer Centricity /Prism Consultancy U.K. (2008)
Caos Management / Dr. Ecmel Ayral /YÜREKLİ (2006)
Financial Analysis / Noyan Arslan – KOÇ UNIVERSİTY (2006)
From Strategy to Execution/ Prof. Tuğrul Atamer – Lyon Business School (2005)
The CRM transformation Journey Masterclass / Round Intl - Call Center Expo Birmingham
(2004)
Strategic Planning / Ufuk Koç (2004)
Finance / Dr. Melih Baş (2004)
Actual Problems of Arbitration – International Disputes / ITO (2003)
Modern Project Management / PARTNER (2002)
Business Risks Management /BVQI (2002)
Training on Call Center infrastructure and hardware / by Ericsson Telekomünikasyon AŞ (2001)
Contract Management / Gayle Borchard U.S.A./ MAKRO Eğ. Dan. (2000)
Corporate Budgeting Training / FED Eğitim Merkezi (2000)
Training on Contract Management&Financial Securities/ M.A.N. A.G-Munich ; MDE Gasturbinen GmbH-Augsburg (1999)
Investment Encouragement Laws -Latest modifications / BOĞAZİÇİ İletişim Eğitim ve Danışmanlık (1999)
Strategic Purchasing Management based on TQM Principles / BOĞAZİÇİ İletişim Eğitim ve Danışmanlık (1998)
Re-engineering of the Purchasing System / Ph. D Management Sciences Center (1998)
Cost Reduction Techniques / BOĞAZİÇİ İletişim Eğitim ve Danışmanlık (1998)
Management Consultancy Program/ KOSGEB& Yönetim Danışmanları Derneği (1997)
PAZARLAMA VE SATIŞ BAŞLIKLARI
Strategic Marketing and Markstrat Simulation/ KOÇ UNIVERSITY (2005)
Conference on Permission Marketing / Turkcell (2005)
Coaching of Sales Teams / Brian Tracy Intl (2003)
Strategic Marketing Applications (2002)
Key Account Management (2000)
Sales Management(in-house) /Dr. Haydar AKSOY-Marmara University (1994)
İNSAN KAYNAKLARI BAŞLIKLARI
Advanced Coach Training/ Terri Levine U.S.A. (2008)
Coaching Certification Program/FaCoach (2008)
Managing Performance by using Competencies/DDI International (2007)
Coaching & Mentoring People - Aysim Altay ( 6 months- personal ) (2005-2006)
Employee Performance Management / PARTNER (2005)
Coaching and Team Building for Top Management ( 8 months- Managers Team)-
By Harald Torniger ACCORNIA /Sweden (2005)
The Mercer Methodology for building up a grading system / Turkcell (2004)
Excellent Communication, Empathy and Happiness /Üstün Dökmen (2004)
21st Century Communication&Performance Mngmt Techniques Masterclass/ Trance Formations- Call Center Expo Birmingham (2004)
STAR: Targeted Employee Selection Methodology / DDI International (2004)
Change Management / PARTNER (2003)
Employee Performance Management / Global Akademi (2003)
Process Management / PARTNER (2002)
Team Building / Baltaş&Baltaş (2002)
Development of Management Skills / PARTNER (2002)
Instructors Skills /Global Akademi (2002)
Labour Law / Ahmet Emin Şahin (2002)
DİĞER BAŞLIKLAR
IT Dışı Yöneticiler için IT / Aysun Kubilay (2009)
The Telecommunication Summit (2007)
GSM Core Network Technology (2007)
Principles of the 6 Sigma Method / ENERA (2005)
Internal Quality Auditor Training / In house training by the Global Bilgi Quality Assurance session (2000)
ISO 9000 and Internal Quality Auditor Training / New Management Techniques Dan. ve Eğ. Merkezi (1999)
Training on Microsoft Exchange -Outlook and Office 2000; In house training on Corporate Internet use / by ATACOM Bilişim Sist. (1999)
Business English Program / ITBA (1991)
Referans: 2 Eylül 2010 14:54
http://www.neo-zen.net/t/08/sub.jsp?p=14406
|
|
|
|
|
|
|
|