|
|
KOÇLAR ve MENTORLAR
Sitemizdeki kayıtlı koçlar ve mentorlar hakkındaki bilgilere istediğiniz koç ya da mentor'u arayarak erişebilirsiniz...
|
|
|
Kısa Ad
|
NAVITAS EĞİTİM, DANIŞMANLIK VE KOÇLUK HİZMETLERİ
|
|
Adı
|
SERPİL
|
|
Soyadı
|
AKMEHMET
|
|
Kurum Adı
|
NAVITAS EĞİTİM, DANIŞMANLIK VE KOÇLUK HİZMETLERİ
|
|
|
|
|
|
İl
|
İstanbul
|
|
Adres
|
NAVİTAS EĞİTİM, DANIŞMANLIK VE KOÇLUK HİZMETLERİ
BÜYÜKDERE CADDESİ NO 185 KANYON OFİS BİNASI KAT 6 34394 LEVENT ISTANBUL
|
|
Sabit Telefon 1
|
0 212 319 77 05
|
|
e-Posta
|
serpil@navitas-tr.com
|
|
Web Sitesi
|
www.navitas-tr.com/
|
|
|
|
|
|
Koç
|
|
|
Uzmanlık Alanları
|
YÖNETİCİ KOÇLUĞU
|
İŞLETME KOÇLUĞU
|
|
|
|
|
Özgeçmiş
|
SERPİL AKMEHMET
1968 Darıca-Kocaeli doğumludur. Istanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Felsefe Bölümünden 1989 yılında lisans derecesini aldı. Mezuniyetinin ardından Istanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Felsefe Tarihi Anabilim dalında yüksek lisans çalışmasına devam etti.
Serpil Akmehmet, Navitas bünyesinde hizmet vermeye, 2006 yılı Haziran ayında, Satış ve Pazarlamadan sorumlu direktör olarak başladı. Navitas'ın stratejik satış hedefleri ve pazarlama faaliyetlerinin planlanmasından ve uygulanmasından sorumlu olarak yönetimde görev yapmakla beraber, seminer, eğitim ve koçluk alanlarında eğitimci, koç ve danışman olarak da hizmet vermektedir. Sunduğu seminerler arasında Liderlik, Yönetimde Koçluk ve Mentorluk, Satış Koçluğu, Stratejik Planlama, Değişim Yönetimi ve Satış temelli beceri geliştirme ve uygulama eğitimleri yer almaktadır.
İş hayatına 1990 yılında Biltam A.Ş.de satış temsilcisi olarak başladı. Bunu izleyen yıllarda 1994-997 yılları arasında Ericsson Telekomünikasyon A.Ş. de, 1997-2003 yılları arasında Siemens Sanayi ve Ticaret A.Ş. de Satış Yöneticiliği yaptı. 2003-2006 yıllarında Turkcell A.Ş. nin Shubuo markası ile pazara sunduğu katma değerli servisleri özelinde, servis fizibileteleri, gelir güvencesi, stratejik planlama ve iş kontrol gibi çeşitli kademelerde yöneticilik yaptı. İş yaşamı boyunca, müşteri odaklılık, süreç odaklılık, planlama ve kontrol, satış yönetimi ve benzeri gibi konuların iş süreçleri üzerinde uygulanması ile ilgili uzman danışmanlık şirketleriyle beraber çalıştı ve değişim yönetimine katkıda bulunacak görevler aldı. Nisan 2006 yılında Turkcell A.Ş.'deki görevinden ayrılarak, 16 yıllık sektör-iş tecrübesini eğitim ve danışmanlık sahasında kullanmak üzere yeni bir girişimde bulundu.
Serpil Akmehmet, eğitimcilik kariyerine, Fakültede aldığı pedegoji programını tamamladıktan çok sonraları, 1997 yılında üyesi olduğu Junior Chamber International (JCI) ile başlama fırsatı buldu. 1998 yılında aldığı "Prime" Eğitimcinin Eğitimi sertifikası ile JCI bunyesinde özellikle satış yönetimi ve münazara teknikleri konulu eğitimler verdi. 2001 yılında Cannes'da yapılan JCI World Congress bünyesinde verilen Münazara Teknikleri eğitimleri için Konferans'a davet edildi. İş yaşamı boyunca görev alanlarına yönelik aldığı eğitimleri kendi takımlarında uygularayarak tecrübe edindi. The Coaches Training Institude (CTI) tarafından verilen 116 saatlik ileri düzey uluslararası "Co-Active Coaching" eğitimini tamamladı. 2008 yılında ayrıca Kanada merkezli Adler International Coaching'in profesyonel koçluk programını tamamladı. Ayrıca 2008'de tamamladığı eğitim sonucunda Adler'in Positive Change: Leader as Coach programınının uluslararası lisanslı eğitimcisi olmaya hak kazandı. Halen Gestalt Koçluk programına katılmakta olan Serpil Akmehmet, yönetici koçu olarak çalışmalarını sürdürmektedir. ICF (Uluslararası Koçluk Federasyonu) üyesidir.
|
|
|
|
|
|
|
|